pozycjonowanie gdańsk

Pozycjonowanie lokalne jest bardzo ważne dla firm, które zajmują się sprzedażą towarów lub też świadczą swoje usługi w sposób lokalny. Chodzi tutaj między innymi o restauracje, warsztaty samochodowe, pizzerie, salony fryzjerskie, słownie, czy też prywatne przedszkola. Dla firm tego typu, w większości z nimi powiązanych fraz, Google będzie prezentowało wyniki wyszukiwania regionalne.

Aby zdecydować się na ten rodzaj pozycjonowana, to powinniśmy poznać jego podstawowe zasady. Planując rozpoczęcie działań, które na celu mają mieć zwiększenie widoczności firmy w wynikach lokalnych wyszukiwania, konieczne jest podjęcie działań odpowiednich w kwestii optymalizacji strony internetowej, odpowiedniego linkowania domeny oraz także utworzenie zoptymalizowanego wpisu firmy w Google Maps.

A jak wyglądają działania w mapach Google? Utworzenie wpisu w mapach Google jest działaniem obowiązkowym, które musimy podjąć przy zdecydowaniu się na pozycjonowanie gdańsk. Malo kto wie, ale w obecnej chwili już ponad 50 procent zapytań w wyszukiwarkach pochodzi z mobilnych urządzeń. Mapy Google są prezentowane bardzo często w sposób bezpośredni nad wynikami stron internetowych. W przypadku mobilnych urządzeń, koniecznie musimy przewinąć dwa pełne ekrany urządzeń, aby zobaczyć wyniki naturalne wyszukiwania. Powinno nam to dać do myślenia. Pozycjonowaniem lokalnym możemy zająć się samodzielnie, ale możemy także zlecić to fachowcom. Ostateczna decyzja należy do nas.

Adres i kontakt

ul. Polska 114
60-401 Poznań
biuro@grupa-icea.pl